dinsdag, oktober 25, 2005

Over belasting

Oh nee, overbelasting! Daar wil ik het over hebben, dat andere komt over ongeveer een maandje weer.
Begtje vraagt veel van zijn lichaam deze dagen! mag ook wel hoor, na de gebruikelijke periodieke verwaarlozing in de zomer komt er immer een tijd van lijfelijke retraite.
Minder drank, af en toe gecoördineerd eten en sport! En nog meer sport!
Vorige week 3 x gevoetbald in vier dagen, afgelopen weekend nog wat persoonlijke sport gedaan en gisteravond wachtte opnieuw een invalbeurt in een bevriend futsal-team.
"Om iets over tienen aantreden in Medemblik?", vroegen ze me. er zijn er voor minder geliquideerd overigens..
begtje liep zich weer de geteisterde longetjes uit het lijf, mocht gelukkig aan het eind ook nog scoren (kep een reputatie in dat team hoog te houden) maar loopt vandaag een beetje strammekes. Quizt niet dak zoveel spieren had, man. Tjongejonge, wat kan een en ander zeer doen..
en morgen moet het weer weg zijn, want dan wacht er weer onze wekelijkse zaaltraining.
ik doe net of ik nog half-twintig ben...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Doet me denken aan die quote van Blink182 die je een tijdje terug plaatste, Begt!

FROMMEL zei

aha het is al een tijdje minder drinken geworden ipv niet meer drinken? en hoe vroeg voor oud en nieuw wordt er dit jaar weer gewoon gedronken? het voetbalvaatje?

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...