dinsdag, november 22, 2005

Wat nou snel?

Ze zeggen altijd wel dat het nieuws zo snel gaat, maar ik heb toevallig eens uit eigen bevinding ervaren daddat nog wel meevalt.
Wegens zakelijke betrokkenheid lanceerde ik vorige week viavia een persbericht met de ontboezemingen over groenlinks-1e kamerlid Pormes.
Moest er van de opdrachtgever per sé woensdag rond noen uit, opdat het avondnieuws nog gehaald kon worden. Druk op de knop en wachten maar..
Vier, welhaast vijf dagen later opent opeens het NOS-journaal met hun "scoop", en het ontbijtnieuws van RTL volgde vanmorgen.
Vijf hele dagen en nu doen of den haag overhoop ligt, ik denk dat het wel mee valt. Dooie mussen, jonge prinsesjes aan de dope (eh sorry: doop) en verdronken meisjes zijn nog altijd een stukkie belangrijker, merk ik..

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is maar net welke waan (van de dag) belangrijker is...

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...