zaterdag, november 11, 2006

Zeepkistenrace


Na de flitspaal en de flitsscheiding heb je nu ook de flitspoliticus. Kliep gisteren in onze hoofdwinkelstraat toen plots WeBos uit de toerbus rolde. Snel op de zeepkist geklommen om direct aan zijn (ik moet zeggen: inhoudelijk goed) verhaal te beginnen.
Vijf vragen resteerden er na afloop voor het publiek, daarna moest meneer weer door (if it's friday, then this must be Hoorn). vele andere steden wachtten
en ik had nog wel zo'n leuke vraag voor m in gedachten.

Vanmiddag een uitgebreide politieke markt in de stad, nie mand die me wat vroeg. en ik had nog wel zo lekker willen uitvaren tegen de gebakken lucht-ballonnen van de vvd, ik had het cda lekker expres vvd willen noemen. maar ja, niemand vraagt mij ooit iets...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

.........dus als een zeepbel wastie plotseling verdwenen op weg met z'n zeepbellenkistje? En ut waaide gisteren ook nog al hevig, hattie wind tegen?

begt zei

hij heet op dit moment alles tegen! brug open, t regent, files overal, en ze plagen m ook nog s..

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...