dinsdag, oktober 05, 2010

Moedeloos

Ik kan het niet helpen, ik word steeds pessimistischer over de geestelijke rek die onze maatschappij bezit. Grote woorden genoeg, maar inzichten te weinig.

We doen alsof de vrijheid van meningsuiting ter discussie staat, terwijl dat helemaal niet zo is. in dit proces wordt getest of er sprake is van smaad en belediging. En dat is gewoon een toetsing van die meningsuiting.
Heeft dus niets met criminalisering te maken, in dat laatste geval worden ook alle vaders van nederland gecriminaliseerd als ze voor de rechter worden gedaagd omdat hun ex-partners meer geld eisen. En gek genoeg, ik heb dat proces mogen ondergaan van onze maatschappij terwijl ik me in het gehéél geen crimineel voel.

dus geert, niet zeuren maar praten: ga die zelf opgepookte strijd nou eens aan..

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...