maandag, juli 12, 2004

Klonen

Eindelijk, eindelijk ben ik zover! Na maanden van overwerk, geld oppotten en gepaste verjaarscadeaus vragen ben ik de trotse bezitter van een Creative Zen Personal Jukebox!
Een kloon van de zo succesvolle Ipod, maar wel een goeie kloon! Voor minder doe ik het niet, zeg maar.
De bedoeling is dat het apparaat mij binnenkort gaat vergezellen op mijn dagelijkse trips naar en van Amsterdam. Mijn discman is reeds lang door mijn lief geconfiskeerd, het werd dus tijd voor maatregelen.
Maarrr: ik heb zojuist de handleiding uitgeprint. 104 pagina's groot! heb al een en ander aan software geïnstalleerd, kan dan ook prima mijn muzieklibrary op mijn eigen pc beheren maar ik moet nog ergens ontdekken hoe ik de mp3's overlaad naar mijn draagbare.
Eens kijken of ik mijn broer moet inschakelen, die vrijwilligt voor "Ouderen aan de knoppen"!
Weldra hoort u mij niet meer, ik zit dan stil te genieten!! Da's ook wat waard!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...