maandag, juli 26, 2004

Backing

Zo, was ik me daar effe afwezig! Had het te druk met andere zaken en was bovendien gehinderd door een zwaar tegenwerkende rug. Vrijdagochtend had ik nog fijn allerlei dingen gedaan, waaronder heel fijne dingen, en stapte ik ter opfrissing daarvan onder de douche. Tot zover geen probleem, maar bij het uitstappen (ik douche in bad, tis behelpe..) verrekte ik ergens onderin de rug een spier waarvan ik niet meer wist dakkem had.
Daar kwakkel ik nu dus al een paar dagen mee. Terraszitten zaterdag ging moeilijk, werken gaat vandaag niet al te lekker, verjaarfeestje gisteren was afzien maar ach: ooit moet het toch weer gaan draaien? 43 is toch niet oud?

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...