maandag, juli 19, 2004

Klussendus

ik was even onbereikbaar op de blog. PC was afgekoppeld thuis, net als vele andere apparaten trouwens! De huiskamer diende gereviseerd: geverfd, heringericht etcetera. Ik was dus een beetje de troonopvolger van Nico de Klusjesman! En inderdaad, van al die andere dingen kun je mij ook verdenken, al deed ik het wel met mijn eigen lief.
De huiskamer is nu van zo'n diepe kleur rood, dat je even moet slikken als je de oude vanille-kleur nog gewend was. CD'tjes staan weer op de plek, alle andere tierelantijntjes zijn vervangen door één enkele, maar wel supergrote poster. Klik op deze link en kijk naar het plaatje onder de kop "de foto's" en je weet welke dame ons 70x100 cm groot steeds zit te volgen door de hele kamer heen.
Wij zijn best wel een beetje trots..

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...