maandag, juli 05, 2004

Verwennerij

Mijn lief verwent mij! Graag en vaak, zo geeft zij zelf aan. Afgelopen weekend verraste ze me met twee heerlijke keuzes uit de bibliotheek. Zo af en toe doet ze een greep in de nieuwe cd-bak en nu kwam ze met de grootste hits-verzamelaar van Guns 'n Roses.
GnR, in popi-termen.
Eén van de meest foute bands uit de popgeschiedenis: foute zanger, foute imago's en foute metal-achtige outlook. En toch: wat is het lekker om die bekende liedjes bijeen te hebben. "Paradise City" en "Sweet child o'mine" rocken nog steeds lekker en de aanstekerballades "Don't cry" en "November rain" draaien hier op het werk ook nog steeds lekker weg. Af en toe zak ik dus ook even door de culturele hoeven om me aan dit soort kitsch te verlustigen.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...