zondag, juni 10, 2007

M/V

Een van de leukere cadeautjes van mijn zaterdag is altijd de U-pagina van de Volx. De ingezonden brieven van mensen die zich waar dan ook druk om maken: ik herken er een heleboel in. Ben zelf ook geregeld in de pen geklommen, al is dat een stuk minder sinds ik mijn bloggerige uitlaatklep heb gevonden. En daar hep u dan weer last van.

Grote herkenbaarheid haalde ik gister uit onderstaand stukkie, dat handelt over de eeuwigdurende discussie over verschillen tussen de seksen (iets waar minimaal óm de week een brief over ingezonden wordt).
Na het lezen van onderstaand stuk was het mij allemaal opeens glashelder:

"Zo zijn mannen gemiddeld agressiever, zelfverzekerder en hebben ze beter ruimtelijk inzicht, terwijl vrouwen empatischer zijn, meer gericht op 'samen' en verbaal sterker."

Drie keer las ik t, toen achtte ik t onomstotelijk bewezen:
I K B E N E E N V R O U W!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

wanneer laat je je ombouwen? Na het trouwen?

Anoniem zei

Hoe staat het met je zelfkennis?
Ben je niet agressief?
Niet zelfverzekerd?
Heb je slecht ruimtelijk inzicht?
Ben je erg empathisch?
Gericht op samen?
En verbaal sterk?

Tsja, dan heb ik het niet altijd even goed gezien. Op grond van bovenstaande ben je meer man dan vrouw zou ik denken.

Anoniem zei

Een verbaal sterke man met gering ruimtelijk inzicht zou ik denken.

begt zei

das ook nog een mogelijkheid, dat ik een mixman ben...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...