maandag, juni 11, 2007

Smeerlappen

Wat zijn anti-rokers toch een vieze mensen. Zeker 6 van de 10 mensen verdedigen het anti-rook-decreet van herr Klink met de cliché-opmerking: "dan hoef ik tenminste niet meer mijn stinkende kleren in de was te gooien na een avondje kroegbezoek."

oh nee? wordt er in jouw kroeg niet tegen je aan gebotst, drank over je heen gemorst (als je dat morsen al niet zelf doet)? Haal jij nooit een drankje dat net te vol is getapt? En zweet jij niet? Is jouw kroeg niet zoals de meeste bars een gezellig plakkerig geheel, waardoor je bij thuiskomst je kleding hoe dan ook in de was gooit?

Vreemde mensen hoor, die anti-rokers: die trekken rustig nog een dag diezelfde meuk aan kleding aan. Bah, dat vinnik vies...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

.......en bovendien douchen ze zich niet want anders reuken ze te fris. Ik ben niet zo'n kroegtijger maar lust ze wel, meestal heb ik net als mun kleinkinderen een slabbetje om. Opa morst met alles zeggen ze.

begt zei

kijk, dat vind ik nou s herkenbaar. en eerlijk bovendien!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...