vrijdag, november 14, 2008

47 toeren

tis blijkbaar een gezegend geboortejaar, 1961. Vorige week won Obama, deze week won Begt.
Gisteren popquiz in t swafje, eentje op 100x45 toeren! DJ Berry de Vinyloog draaide honderd A-kantjes (in dit geval figuurlijk, want er zaten ook Beetjes bij) aaneen en wandelde daarmee langs rubrieken als "Australie, Alliteratie, Allemaal A's, Alcohol en Angels & Devils.

Quaz in t voordeel bij deze quiz dat Berry dezelfde jeugdjaren heeft doorlopen als ik: veel werk uit de 70- en 80-er jaren kon ik nog met naam en faam thuisbrengen en dat gaf me een beslissend stukje voorsprong op de in mijn nek hijgende zwaargewichten. Krappe winst, maar winst!

Volgende maand de B-quiz (11 december), quil er op zo'n leuke avond graag weer bij zijn! Komt u ook?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En of ik er weer bij ben! Superleuk, en het is dat ik een oudere broer had die graag singletjes draaide, want anders had ik heel wat dingen gewoon niet geweten. Howzat!

Anoniem zei

Ik ben er zeker weer, maar zei u gister na uw krappe overwinning niet dat u waarschijnlijk niet kon? Lieve lezers lees hier, hij durft zijn overwinning niet te verdedigen ;-)

Ik vond het geweldig leuk.

begt zei

goed lezen, from. Ik zeg dat ik er graag bij wil zijn EN ik zeg dat ik wáárschijnlijk niet kan. Het zou dus zomaar kunnen dat ik er WEL ben, die kans is 50%.
Ofte wel: tis nog geen kwestie van stoppen op je hoogtepunt, dat heb ik bij ConXies wel ervaren..

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...