donderdag, november 27, 2008

Smallidays

Kleine vakanties noem ik t. omdat er dit jaar geen grote vakantie inzat, Ben ik bezig met t opsouperen van mijn snippervoorraad.
en dat doe ik eigenlijk erg goed.

Mijn lief had zichzelf ook een vrije dag aangemeten en dus was t "doen wat je normaal op vakantie ook doet": daags ervoor uit eten, thuis een borreltje na, toeristisch wandelen door de stad, even langs de woonboulevard, ontspannen op velerlei manieren en als toetje een slechte film.

Ik kom dan ook op t werk alsof ik voor een week aan mail moet bijlezen en ik derhalve ook een week ben weggeweest.

Thuis, goed voor u!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

"Ik word jaloers op u", ik snak ernaar één dag aan het werk tegaan en voor een jaar mail te lezen, maar dan kom je niet aan werken toe. Dat zou ook te vermoeiend zijn.

begt zei

fijn, vooral jaloers blijven!!

Anoniem zei

Nie gek zoon sallidays, na een pegdach!

Peterter

begt zei

klopt, dat heet plannen, peterter.
Na een down komt altijd een up komt altijd een.....

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...