zondag, maart 01, 2009

Fade to grey

Lekker lang weekend: heftig beginnen om rustig te eindigen, van kleurrijk naar vervagend grijs.
Donderdag twee borrels gedaan, beginnen in de hoofdstad en eindigen bij de buren. Vrijdagavond/vrijdagnacht was ouderwets heftig met Friday's Fabulous, daarna begon de kalmte in te treden.
gisteravond gewoon op de bank, vanmiddag een beetje in de tuin gewerkt (ja, t begint weer) en vanavond eens een kalm avondje voor de buis denk ik.

Mijn tot een uur geleden ongeschoren knar vertelt t allemaal: langzaam vervaagt t allemaal tot grijs! Ik begin mn plek te kennen....

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...