maandag, februari 08, 2010

Wie goed doet

Zou mijn humane instelling dan toch bovengemiddeld zijn?
Langzamerhand begint Begtje profijt te trekken van het vele vrijwilligerswerk dat ie al jaren doet.
Al bijna 10 jaar werk ik voor het filmhuis, een taak die zeer veel voldoening geeft. Het feit dat ik hierdoor vele films al gratis heb mogen bezoeken in de eigen zaal, is al heel wat, maar ik mag in de nabije toekomst ook in andere zalen legaal voor noppes naar binnen. Soort ambassadeurswerk, of noem het pionieren. Dat is mooi, heel mooi.

Daarnaast kreeg ik gisteren de blossen op de wangen van het aanbod dat mn broer me deed. Omdat ik aangeboden had al zn ceedees voor hem naar mp3 te rippen (een verhuisdoos of 8) en daar menig uurtje achter de pc insteek wil hij me belonen. Ik mag iets uitzoeken bij de Media Markt a.s. vrijdag. En hij (en mijn lief) wisten reeds wat dat moest worden. Waarvan hij me gistermiddag op de hoogte bracht.
Ik weigerde aan te nemen, maar dat blijkt geen optie.
Ik bloos nog steeds

4 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Is de ipad een idee? Of is dat te duur?
Maar je hebt het vast verdiend!

Peterter

begt zei

@peterter nee, ik ben niet zo van hardlopen achter de nieuwste gadgets aan, hoor bovendien niet tot de Apple-gelovigen. maar uiteraard geef ik t een kans, ik ga gewoon onbevooroordeeld kijken!

Anoniem zei

Ik ben toch niet gek!!!!!!!

Bofferd, zo'n broer wil ik ook.

Hans

begt zei

gelukkig ervaart mijn broer ook dat ik er behoorlijk wat voor doe en dat hij er heel veel voor terugkrijgt. We levellen!

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...