zondag, september 19, 2010

Keurslijf

Als u denkt dat u te lang niets van me hebt gelezen, daarvoor excuus. het was echter effe nodig! Na verhitte verhalen en dito reacties uit het sociaal en politiek zo verziekte Nederlandse wereldje moest ik even afstand nemen.
En dat is gelukt: Grieks Eiland, zonnige omstandigheden, veel praten met mijn lief, mooie dingen gezien en heerlijk ontspannen.
Conclusie 1: er zijn zoveel volken veel vriendelijker dan het nederlandse.
Conclusie 2: mijn lief en ik zouden nóg n keer moeten trouwen, zo zeer zijn wij bestemd voor elkaar.
Conclusie 3: Begtje is helemaal flex, drijft nog één dagje uit en gaat dan vanaf morgen weer iets met wekker, met forenzen en met ritme doen.

Ik kom dus terug!

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Kijk jij hebt even kunnen voelen wat wij na al meer dan 2 maanden voelen. En dat wordt bestraft als je het je eigen kinderen wilt laten meemaken.
Mooi dat je zo hebt genoten, houd vast dat gevoel!

begt zei

Doe ik zeker. Dat geldt dus voor jou idem dito: pak eerst alles mee, en ga pas bij thuiskomst de handschoen tegen paarse krokodillen en regelgeving weer opnemen.
Hoofd leeg en hart vol, dat is de eerste opdracht!

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...