maandag, augustus 29, 2016

Hallo Bungalow- Anne de Clercq

Hallo Bungalow op IMDb (4,3)
Omdat ik mijn abonnement op Film1 vijf filmzenders tot mijn beschikking heb, klik ik nog wel eens iets op opnemen wat er niet hoort. Maar iemand zoals ik , die het ook een beetje doet voor de kritieken, zal er toch doorheen moeten. Derhalve deze aangeklikt en nog uitgekeken ook (al moet ik toegeven dat ik makkelijk iets anders erbij had kunnen doen.
Deze film is een schande voor de intelligentie van de kijkers. Zijn Nederlanders al van twijfelachtig niveau als ze thrillers maken, ze zijn van nog minder kwaliteit als ze komedies gaan maken. Of ik tref het gewoon niet, dat kan ook. Misschien zijn ze er wel, de goeien, maar loop ik ze steeds mis.

Hallo Bungalow speelt op een pretpark. ngwaar drie medewerksters de directeur chanteren omdat ze denken dat ie zijn vrouw heeft vermoord. Maar ja, amateurs, dus het gaat niet vanzelf. Het stuntelt.
Dan zijn er verder nog een cliche-autist, een cliche- beroepscrimineel, een cliche-golddigger en een cliche esoterische zwever, een cliche-asielzoeker en een paar clichematiche zangcarrierewensen en wat moeder-dochterproblemen.
De film loopt gelukkig af.

Met Lies Visschedijk, Eva van der Gucht en Anne-marie Jung

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...