donderdag, september 15, 2005

Theater

Zat ik gisteren puur volks in een wijkcentrum voetbal te kijken, wertik opeens gebeld. Mobiel nog wel, Begtje wordt langzamerhand ook modern (al heb ik een toestel nog van voor het uitklaptijdperk).
Of ik vanavond mee ga naar het theater. Maatje Maxxx (zelfgekozen alias)nodigde me uit om binnen te stappen in de elitaire wereld van pluche en zaaldoek.

Nou vooruit, tis al zolang geleden dak iets aan theater deed, dus we gaan! Zal me lachen worden: de grootste System-of-a-down-fan die ik ken, samen met een gewezen anarchistische punkliefhebber een beetje in rij 12, stoel 44 en 45 zitten!

Overspeel ik mijn hand??

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...