donderdag, februari 23, 2006

Heeft u iets Wilders?? #2

En tegelijkertijd, lieve lezertjes, ga ik nu een pleidooi vóór Wilders houden.
De lul heeft op de forumpagina afgelopen week een verhaal geschreven waarin hij zijn bekende vrijheidstirades hield. Mag ie van mij, ik scan de stukken meer dan dat ik ze lees als ze van zijn hand komen.

MAARRR: nu is er een of andere advocaat Steijnen die de volkskrant heeft aangeklaagd! Namens een moslimorganisatie stelt hij dat dat stuk beledigend werkt en dat dat aanzet tot haat. In 1 ruk door neemt de advocaat ook mijn geliefde zaterdagstrip van Sigmund mee in zijn aanklacht. Nu moet u weten dat de zaterdagtekening van Sigmund altijd erg simpel is; het gaat altijd om twee in burqa gehulde vrouwen met een boodschappentas. Das ongeveer de hele pointe, het geheel wordt dan aangelengd met een of andere botte opmerking. SPOT! SPOT!

Steijnen zegt dat ie het recht op vrijheid van meningsuiting van de Volx niet wil aanklagen. Wat dan wel, dat weet ik nog niet. Het recht op spotten misschien? waar valt dat onder.

Om maar met Joop Visser te spreken: de volkskrant, de volkskrant, de volkskrant is een kutkrant. Maar wel MIJN KUTKRANT!!!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...