woensdag, februari 22, 2006

Ik doe de dingen die ik doe..met mn ogen dicht!

Herkent u deze melodie??
Juist: dit komt uit "Pa" van Doe Maar. En ik zeg het niet onbewust! Vandaag de 26e sterfdag van mijn vader, en geen enkele kans dat zo'n datum ook maar uit je hoofd verdwijnt.
Hoezeer ik de dingen ook met mn ogen dicht doe, hoezeer ik ook mijn eigen leven heb met een zelfgekozen "mijnen"veld om me heen, hoezeer ik soms op de automatische piloot drijf: altijd zal er het gemis blijven dat ik mijn volwassen leven nooit met hem heb kunnen delen.
Pa, vanavond maar een jonge klare doen???? Proost, kerel!

1 opmerking:

Peter te Riele zei

Zelfgekozen 'mijnen'veld is ook een erg dubbelzinnig en daarmee mooi woord.
'mijnen'velden zie je ook veel beter met je ogen dicht, vooral zo'n vader.
Sterkte!

Peterter

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...