dinsdag, mei 15, 2018

Ron Goossens, Low Budget Stuntman - Steffen Haars/Flip van der Kuil

Ron Goossens Low Budget Stuntman op IMDb (6,2)
Ik train mezelf om af en toe eens in andere kastjes te kijken. Met wisselend succes. Zo probeerde ik maar weer eens een Nederlandse komedie. Nog los van het feit dat ik de helft van de dialogen niet verstond omdat men ervoor koos het in een of ander zuidelijk Nederlands accent te verpakken, vond ik het geheel vooral pijnlijk onleuk , veel te plat en voorspelbaar. De leukste gimmick van de film vond ik vermoedelijk de rol die verlopen zanger Dennie Christian speelde als verlopen zanger. Hoeba hoeba hop hop.

Ron Goossens is een Brabantse zuipschuit die plots bekendheid krijgt met een youtubeje waarin hij een auto te barsten rijdt en daar heel hard bij roept "dat ie godverdomme kei lam is". Hou dat beeld vast.
Problemen met zijn vrouw, die tegen hem zegt dat ie pas terug mag komen als ie met dat gestunt van hem een jonge filmdiva weet te overtuigen om met hem het bed te delen. Nou ja, u snapt dat er een heleboel gebeurt voordat dat uiteindelijk, eh, gebeurt. Een heleboel misverstanden, foute stunts, rare cameo's en platte grapjes verder liggen ze eindelijk in bed.

Voor de liefhebber!

Met: Tim Haars , Henry van Loon, Bo Maerten , Michiel Romeyn

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...