zaterdag, september 08, 2018

The Layover - William H. Macy

The Layover op IMDb (4,7)
William H. Macy speelt vaak loser-types. En dat doet ie prachtig. Voor mij de reden om deze film te gaan kijken, omdat zijn naam er als regisseur bij staat. Welnu: het label past hem nog steeds perfect, wat een dramatisch slechte film dit. Ver buiten mijn league, type Amerikaanse humor. Jammer, ik zie hem graag volgende keer weer vóór de camera.

Twee hartsvriendinnen staan op een breekpunt in hun leven. Beiden net een slechte ervaring achter de rug (de een ontslag, de andere een mislukte verkoopdeal) en ook tijdens het samenwonen merken ze dat ze tegen elkaars grenzen oplopen. Ze nemen een besluit: we gaan eerst op vakantie en veranderen daarna radicaal ons leven. Hoe, dat zien we dan wel.

Welnu: die verandering ontstaat al tijdens de vakantie want als ze in het vliegtuig naast een charmante jongeman komen te zitten, willen ze hem allebei. Hebben! Mijn!
Dat leidt uiteraard tot situaties en fricties en daar draait de verdere film over. Of zouden ze elkaar toch nog weer vinden?

Met :  Kate Upton , Alexandra Daddario , Matt Barr , Matt Jones

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...