maandag, juni 21, 2004

Langste dag, kortste nacht

Tis vandaag de langste dag van het jaar. Negatief gesproken betekent dat dat vanaf morgen de dagen weer korter worden, dat het eerder donker wordt en dat de temperatuur daalt. Mag je voor kiezen, die denkwijze, maar je kunt ook hopen dat het een mooie zomer wordt en je dus nog zeker twee maanden tot 10 uur kunt buitenzitten.
X11 heb een andere ervaring vandaag: ik had zo ongeveer de kortste nacht afgelopen nacht. Op zich best op tijd thuis (half twee) maar l'amour toujours verdiende ook nog enige inzet. En dat laatste, gecombineerd met de aan dit geheel voorafgaande dosis drankjes, zorgde er voor dat ik vanmorgen om half zeven wel netjes de wekker uitzette, maar de repeteerfunctie niet naar behoren heb ingesteld. Kwart voor negen schrok ik wakker, pas om vijf over tien kwam ik derhalve hier binnen.
Aangezien mijn baas toch al een tijd niks meer tegen me zegt (ok, ik begon..) bleef een reprimande uit. Mag ook wel, tis pas de eerste keer in ruim 3 1/2 jaar, dus ik heb nog effe krediet.
Vanavond vroeg int mandje!!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...