vrijdag, juni 18, 2004

En nou iets leuks

Het is een oneven vrijdag en dat betekent dat ik moet werken. Als ik al op vrijdag werk, dan is het meestal in mijn eentje. Eindelijk geen collega's om me heen waarop ik muzikaal moet letten (dwz dat ik rekening houd met de cd-keuzes van die dag).
Met de wandeling door mijn platenverzameling ben ik thans halverwege de T en dus is het vandaag Tool-dag!
Lekkere erupties, een fijn staaltje sociale zwartkijkerij vermengd met de heftigste klankuitbarstingen: ik kom mijn dag wel door.
Oh ja, tussendoor doe ik natuurlijk gewoon mijn projectjes...

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

Lachrymologische kerkgemeenschap???????????????

nooit geweten dat Tool een relimetal band is.

begt zei

daar schrok ik ook van.
of ze doen het op de laibach-manier he, dat later blijkt dat het humor is...

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...