zondag, december 07, 2008

Listig

Plaat van het jaar.
Film van het jaar.
Kroeg van het jaar.
Ellende van het jaar.
Roker van het jaar.
Fiets van het jaar.
Broer van het jaar.
Baan van het jaar.

Tis december en das altijd een feest voor een lijstolist als ik ben. Mijn eerste top-5 leverde ik reeds af, de komende dagen ga ik werken aan nummer 2. De rest van de lijst is even onzinnig als snel opgemaakt. Sommige onderdelen volgen zich bij mij echter zo snel op dat ik er zo een top 5 van zou kunnen maken.

Vanmiddag met vier jongedames naar de film, ik vermoed niet dat ie in mn top 5 komt, maar ok. Ik heb dan ook nog een aantal hele mooie titels in het verschiet in de komende afrondende 2008-dagen. En uiteindelijk zal daar ook een mooie top 5 uit komen..

Tis weer genieten de komende tijd...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Kroeg van het jaar voor de 18e keer op rij: Swaf!!!

Voor mijn platen top 5 vind ik het te vroeg. Straks komt er op 20 december een plaat uit die je uit je sokken blaast.

FROMMEL zei

ehm...19e keer op rij....

begt zei

klopt, wat die kroeg betreft. en al een jaar of acht "T Loosje" op 2, dat is zeker.

Mocht er nog een goeie plaat uitkomen dit jaar (vlgns mij brengt 2008 louter nog kerstalbums), dan komt ie bij mij in mn beste 2009-lijstje. denkt ik...

Herr Meijer zei

Mag hoor, in de 2009-lijst ;)

En voor de rest is het heel overzichtelijk: ik kan me dingen van maart herinneren die me toen helemaal van de sokken bliezen, maar nu niet eens de top-20 halen ...

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...