vrijdag, oktober 19, 2007

Getemperd

Zo, charme werpt toch nog altijd zn vruchten af. ik de winkel in gisteravond, met mijn lief aan mijn zijde. op zn allervriendelijkst begonnen we de dame in charge te vertellen wat er gebeurd was, maar belangrijker: wie wij zijn!
wij waren de twee die een jaar geleden een compliment naar het hoofdkantoor stuurden omdat we ons zo prima geholpen voelden. En in de winkel kregen ze dat compliment weer teruggespeeld.
Terstond wist de dame wat te doen: ik heb nu een leentoestel, zij heeft mijn stukke toestel opgestuurd en zij heeft de begeleidende brief erbij gemaakt.

Kijk, dát is service. daar doe ik het voor: of het toestel nu gerepareerd wordt of niet, ze hebben hun best ervoor gedaan! En dat zonder boos te worden!!!

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

verhoogde bloeddruk voor niets dus.

begt zei

ja, maar ook zonder de medische wereld de boel weer verlaagd! dat zouden meer mensen moeten doen!!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...