woensdag, oktober 17, 2007

Orange moet je dus ook niet hebben

Zijn we er toch ingetuind!
Profetische woorden waren het, van Herman Kuiphof.
Een jaar en vier dagen geleden kochten mijn lief en ik beiden een mobiel abonnement in de Hoornse Orange-winkel. Toestel erbij, 2 jaar abonnement van 30 € per maand, mijn lief ook nog garantie.
Een forse aankoop bij elkaar, zou je zeggen. maar het advies leek goed en de value for money leek behaald. Leek....

Dat je hiermee nog geen service koopt, bewezen de orangetiepjes vandaag. Gisteren begon mijn toestel gek te doen, het schermpje heeft het begeven. Vandaag stond lief al in de winkel, maar....ze werd afgepoeierd; "ja mevrouw, u heeft m gekocht vorig jaar op 13 oktober en nu is het de 17e! Dat betekent dat wij geen garantie meer geven, ook geen reservetoestel verschaffen, u moet m naar Samsung opsturen!"

He? geen service, als je een dermate groot-verbruik klant bent? en als je net vier dagen over dat jaar heen bent? Had ik mn toestel dus beter een week eerder zélf kapot kunnen maken?

Wij halen een goedkoop toestelletje bij de KPN, dienen ons huidige contract bij Orange verplicht uit en daarna zijn zij ook weer twee grote klanten kwijtgeraakt. in tien minuten, tis zo gepiept.
Klanten, puh. Service, het mocht wat. Blijkbaar hebben ze klanten genoeg bij orange.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

tja, Orange Nederland is/wordt ovegenomen door T Mobile.

begt zei

en dat is dan de reden? of nemen ze alleen de naam over en hoeven ze de klanten niet??