woensdag, oktober 10, 2007

On- en toch tevreden

Het on-deel is meer voor R, die niet helemaal happy weg ging gisteravond. Niet helemaal, zeg ik, want over de sfeer gisteravond zal ie best te spreken zijn geweest. en evenzo zijn lief en ook wij als gastheer .

R. kwam weer eens een oplawaai geven aan mijn pc, we hadden een mooi werklijstje. Wat goed lukte is de nieuwe videokaart, wat goed lukte is het prepareren en volgooien van het mp3-afspeelpakket: ik kan nu acht dagen muziek achtereen spelen als ik een beetje random.

De tegenvallers zat m in het heen-en-weer schrijfgedrag van mijn nieuwe externe schrijf. Er naar toe schrijven kan wel, zodat in de toekomst een backupfunctie van mijn mp3-voorraad gegarandeerd is. andersom ging niet en das jammer, want hij had voor mij een voorraadd muziek bij zich waar zelfs ik de punten aan moet zuigen. Zit nog wel in t vat, maar eerst gaat R uitzoeken waarom windows een en ander niet toeliet. En dat zint m nix!
Daardoor kwamen we ook aan broadcast-verhaal niet toe (kannik strax extern mn eigen muziek oproepen??)

En daarnaast: lasagne, witte wijn, kattengesprekken, kroegverhalen. voor elck wat wilsch. Niet schlecht voor een dinsdag

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben al blij met m'n 1 dag muziek op mijn wmp thuis, acht zal ik zeker niet halen maar wanneer ik alles erop zou zetten dan kom toch zeker wel op dagje of vier

begt zei

het begin is er, moet je maar denken..

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...