dinsdag, oktober 02, 2007

(G)één punt

T léék spannend gister, bi jde conxies-quiz. al in de pauze stonden herr meijer en ik op één punt verschil (in zijn voordeel). en dat bleef zo, tot het eind.
Mijn reputatie als poulidor, als zoetemelk is wederom bestendigd.

En godsamme: ik wéét waar ik t heb laten liggen, en weet dat ik dat had kunnen verhelpen. Ik liet t leggen op de titel van het Modest Mouse nummer "Dashboard". en dat terwijl ik vrijdag dat nummer nog in mn koffer had gestopt om te dj'en.
en terwijl ik nota bene de hele dag vakmatig met (klanten)dashboards bezig ben.

Kep t laten liggen! maar ja, gedeeld eerste is ook zo wat, dan was ik in de ex aequo notering waarschijnlijk toch als tweede geplaatst.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...