zaterdag, februari 09, 2008

The longest day

Lange dag vandaag: mijn liefje verjaart (wat een lekkere jonge blom is dat toch), vanavond een hok met volk. Had vandaag de kans om uit te slapen maar gossiepossie, kwas om kwart voor acht al wakker.
Uitsmeren tot half negen en nu dan maar vroeg an de bak: eerst even huishoudelijk, daarna kranten, en nu even lekker achter de pc met allemaal nieuwe bandjes en dito muziekjes. ga vandaag lekker luisteren naar sons & daughters, State Radio, Hot Chip én, goede vrienden, naar de nieuwste Claw Boys Claw.
De perfecte arbeidsvitaminen om het huis partyklaar te maken! Dan doen we dat uitslapen morgen maar...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoera!!

Maar ... dan ga je niet naar MalaVitanifesto? Dat is dan weer minder.

Verjaardagen en het hok vol: ik mijd ze. Mijn stem is te luid, ik zit altijd net verkeerd, de lijst verplichte gasten is mij altijd te hoog ...

begt zei

das dan jammer, want net gister had je gewoon kunnen blijven slapen!
k doe net de visite de deur uit: gebakken eitje, glaasje melk, kopje koffie...heb je allemaal gemist!!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...