Zo zeg, wat is Begtje boos. Hoewel de eerste vorm van agressie afgezakt is (ik kan nog wel bellen en gebeld worden, maar zie niets op het display), ben ik nog steeds vurig genoeg om nu al uit te zien naar mijn entree in de Orange-winkel vanavond.
heb de filmafspraak met mijn lief gecancelled (begt is even out of "Control"), eerst moeten er zaken gedaan worden.
een consument van een aantal 100'en euro's stuur je niet weg met "sorry, buiten de garantie". dat wordt de insteek, ik ga lekker loos en drink daar vanavond na afloop een ferm glas water op!
voor belang- en nummerhebbenden: sms'en heeft voorlopig geen zin meer, bellen kan nog altijd. Dus jurrebeest, ik ben te bereiken!!
donderdag, oktober 18, 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Nobody knows (aka Dare mo shiranai) - Hirokazu Koreeda
Nobody knows op IMDb (8,0) Nobody knows op Moviemeter (3,75) Twintig jaar oude film van grootmeester Kore-eda die nog steeds op een 8,0 w...
-
Un Monde op IMDb (7,3) Un Monde op Moviemeter (3,57) Oef, wat komt dat toch altijd keihard binnen; films over pestgedrag zijn eigenlijk ve...
-
Damaged op IMDb (4,8) Damaged op Moviemeter (2,21) Dat viel niet mee. Sterker nog: dat viel flink tegen. Dan heb je zo'n mooie lijst m...
-
Polder op IMDb (6,2) Polder op Moviemeter (2,63) Als je achteraf zegt dat je er minder van verwacht had dan je uiteindelijk beleefde, kun ...
10 opmerkingen:
Ik heb ooit een leentoestel gehad die Frommel in bruikleen heeft genomen, maar tot nog toe niet heeft geretourneerd (als ik t goed heb). Mocht je een leenapparaat op prijs stellen dan hoor ik dat wel.
En stuur dat dan maar per mail, dat lees ik vaker dan comments alhier.
eerst vanavond maar eens met de vuisten op de toonbank slaan!
wie weet verover ik alsnog een leentoestel!
Laat je niet wegsturen! Je valt onder het Europese recht, en die zegt dat je een bepaalde levensduur mag verwachten van een goed product. Ongeacht wat de fabrikant/firma in hun eigen voorwaarden zetten.
Heb even weinig tijd om te googelen, maar hier staat ook iets: http://www.consumentenbond.nl/actueel/persberichten/Persberichten_Overzicht_2007/reparatie_buiten_garantie
Nou ja, de link is niet af? Googel maar op 'ook recht op reparatie na de garantietermijn'.
dank, ellen, dat was precies het punt waar ik ze op wilde pakken.
plus het feit dat ik eigenlijk niet te laat ben, omdat ze zelf bij tekenen van het contract meldden, dat ik nog een dag of vijf moest wachten, dan ging mijn abonnement in. En die vijf dagen, das precies de marge...
niet een telefoon boven control zetten begt. je bent verloren.
Ja, dat is gewoon een punt waar ze niet onderuit kunnen. En zo zijn er wel honderd dingen die onderling worden afgesproken, maar die niet kloppen. Zoals dat je spulen in de originele verpakking zou moeten retourneren (is niet waar), of dat je de kassabon bij ruil moet laten zien (ook niet waar - van oorsprong bedoeld om fraude onder personeel tegen te gaan). Het is leuk je daar in te verdiepen.
Ja, dat is gewoon een punt waar ze niet onderuit kunnen. En zo zijn er wel honderd dingen die onderling worden afgesproken, maar die niet kloppen. Zoals dat je spulen in de originele verpakking zou moeten retourneren (is niet waar), of dat je de kassabon bij ruil moet laten zien (ook niet waar - van oorsprong bedoeld om fraude onder personeel tegen te gaan). Het is leuk je daar in te verdiepen.
Hee, ik kreeg een heel interessante foutmelding! Nu dus twee keer mijn reactie!
@ellen: zie update, is nu al een stuk genuanceerder
@frommel: klopt, maar dat afglijden is al een tijdje gaande. neemt niet weg dat ik nog steeds heen wíl, en dat doen een hoop van mijn leeftijd al niet meer!!!
Een reactie posten