vrijdag, februari 15, 2013

I love Dries- Tom Six

I love Dries op IMDb

Spannende avonturenfilm rond de vrolijke zanger Dries die na afloop van een optreden wordt ontvoerd. Hij wordt wakker in een caravan en merkt gekidnapped te zijn door 2 hele dikke mensen. Die mensen zijn niet zomaar dik, nee: ze zijn zonder werk en eten steeds alleen maar patat en frikandellen. En drinken veel blikken bier. Vieze mensen dus.
De mevrouw van de twee wil graag een kindje, maar de man kan die niet maken. Dus hebben ze Dries erbij gehaald. Gaat het hem lukken om hen te helpen? Of weet hij te ontvluchten?

Dries zingt ook nog een aantal van zijn liedjes in de film dus de liefhebber kan ook nog eens genieten van "Doktersroman" en "Ik kom eraan"/ En nog veel meer..

2 opmerkingen:

begt zei

De ware reden dat ik deze film gekeken heb is een onderlinge afspraak met het quizteam. Deze zat nou eenmaal in ons gewonnen kerstpakket. En ik kreeg de prijs niet als ik m niet zou zien en beschrijven.

Welnu, dat deed ik, bijna 90 minuten lang. Ik heb het winden onder de dekens overleefd, het clichematige tokkie-gedrag en de blonde spontaniteit van de heer Rioolvink. Ik ben er door heen. Yes!

begt zei

deze staat al ruom 2 dagen, en nog geen reactie van Robert.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...