woensdag, maart 02, 2022

What lies below - Braden R. Duemmler

What lies below op IMDb (4,3)

What lies below op Moviemeter (2,32)

Binnenkort gaat ons Film1-abonnement eruit dus ben ik nu de boel een beetje aan het leegtrekken. Dan klik je ook wel eens verkeerd, voor je het weet start je een film op waar je van meet af aan de zwakte aan af ziet. Afbreken doe ik alleen als het te gruwelijk is, slappe en voorspelbare films halen het wel tot het eind maar dan laat ik me makkelijk afleiden door dingen in huis. Geeft meestal niks, je pakt zo de draad weer op omdat elke verrassing ontbreekt. Dit is er zo een. 

Libby wordt door haar moeder verrast als ze terug komt van schoolkamp. Niet alleen mag ze een stuk in de auto rijden op de rustige wegen naar huis, ook laat moeder haar nieuwe sieraad zien dat ze gekregen heeft van haar nieuwe vriend. "Je zult hem leuk vinden, hij is geweldig". 

Inderdaad is John een brok van een mand, Libby moet oppassen dat haar mond niet openvalt. Hij is charmant, gespierd, buitenaards knap en ook nog eens een intelligente bioloog. En daar dan overal het woordje "te" voor. Libby's moeder heeft al halsoverkop ja gezegd tegen een huwelijk, maar Libby ziet dat John ook interesse in haar toont. De man deugt niet, concludeert ze tijdig, en er is iets vreemds aan het, er klopt iets niet. Klopt, John blijkt niet van deze wereld. Hij heeft een heel andere agenda.

Met : Ema Horvath, Mena Suvari , Trey Tucker




Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...