vrijdag, oktober 27, 2023

Entertain me - Beek Groot

Entertain me op IMDb (7,4)
 Entertain me op Moviemeter (0,50)

De laatste uit de reeks van de Nacht van de Korte Film. En waar kun je die beter eindigen dan aan de zelfkant van nachtelijk Amsterdam?

Revi wil het gaan maken. Hij is zeer van zichzelf overtuigd en ziet een grote carrière als artiest voor zichzelf weggelegd. Vooralsnog beperkt zich dat tot het presenteren van de bingo op riviercruiseschepen, maar een mens mag dromen. 

Als hij weer een keer heet geprobeerd om verhalen aan zijn act toe te voegen, wordt hij gecorrigeerd door de baas. En dat pikt Revi niet. Hij neemt stante pede ontslag en struint via de IJ-kade de kansrijke stad Amsterdam in: ergens moet toch wel iemand zijn die op een volbloed entertainer zit te wachten? Het wordt een lange, kille nacht. Totdat het licht begint te gloren.

Met : Thomas van Luin

FIN - song : Adam Claussen - Entertain me

Geen opmerkingen:

Mother's instinct - Benoit Delhomme

Mother's instinct op IMDb (6,5)   Mother's instinct op Moviemeter (nog geen ratings) Eerder deze maand zag ik de trailer van deze fi...