woensdag, december 22, 2021

Wind River - Taylor Sheridan

Wind River op IMDb (7,7)

Wind River op Moviemeter (3,67)

De filmkeuze was aan de dame gisteravond en ze koos deze. Dat ik hem al gezien had, daar kan zij weinig aan doen want dat geldt voor veel films. Direct meldde ik haar ik dat heel geen bezwaar had deze te herzien, want weliswaar was de inhoud van het verhaal al een beetje weggezakt bij me maar dat gold niet voor de impact. Ik weet nog dat ik het destijds een sterke film vond. En dat vond ik gisteravond weer. 

Toen schreef ik deze recensie en ik denk dat het destijds niet zo slecht gezien had. 


FIN - song : William Wild - Feather
 

Geen opmerkingen:

La Chimera - Alice Rohrwacher

La Chimera op IMDb (7,3) La Chimera op Moviemeter (3,60) We Lastige film, er wordt aardig wat inlevingsvermogen van de kijker gevraagd. Maar...