maandag, augustus 12, 2024

Kingsmen: The Secret Service - Matthew Vaugh

Kingsman: The Secret Service op IMDb (7,7)
 Kingsman: The Secret service op Moviemeter (3,55)

Het was er de lome avond voor, een actiefilm bekijken die je allebei al een keer gezien hebt. Ter afwisseling van het herzien van de James Bond-reeks kwam nu deze op de aanbevelingenlijst voorbij. Zelf wist ik dat ik deze al eens gezien had, mijn vrouw bleek de film niet te kunnen herinneren. Nou ja, met een ijsje in de hand op de bank bleek het allemaal goed te doen. 

Mijn recensie uit 2016 houdt niet helemaal meer stand, want ik oordeelde ditmaal iets milder dan ik destijds blijkbaar deed. Ik kon het gisteren allemaal hebben.

Recensie uit 2016 L:  https://begt.blogspot.com/2016/03/kingsman-secret-service-matthew-vaughn.html

FIN - song :  Bryan Ferry- Slave to Love

Geen opmerkingen:

The Spy Who Loved Me - Lewis Gilbert

The Spy Who Loved me op IMDb (7,0) The Spy who loved me op Moviemeter (3,35) Nummer 10 alweer, men pakte voortvarend uit met het uitbrengen ...