dinsdag, maart 24, 2020

Parasite - Bong Joon Ho




Herzien gisteravond. Vanwege de noodlijdende situatie in de theaters met mijn vrouw het PICL-traject ingeslagen. Op deze wijze komt er nog een klein beetje revenu naar mijn favoriete filmzaal.

Mijn vrouw had de film nog niet gezien en ik vind deze dermate leuk dat nog een keer kijken helemaal geen straf was. Heb opnieuw genoten , heb m ook op andere wijze proberen te bekijken (zo zag ik nu opeens veel overeenkomst tussen de deskundigheid van de beide "leraren" en de filosofische beroemdheid van Chauncy Gardiner, de tuinman uit "Being There") . Was fijn om te doen, zo zat ik toch weer een beetje "in de zaal". Dichter op het doek, dat wel, maar toch nog ruim op ruim anderhalve meter.


https://begt.blogspot.com/2019/12/parasite-aka-gisaengchung-bong-joon-ho.html

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...