zondag, januari 20, 2008

Aftellen

Over twaalf jaar precies vieren mijn lief en ik weer een feestje, zet vast in uw agenda!!


Gisteren vierden we de verjaardag van 2 vd 3 dochters. en we deden dat eens anders. Geen volk over de vloer, geen verplichte hema-taart en chippies uitspreiden over de nefies en nichies: neenee, we gingen zelf op pad.

De dames hadden t voor t zeggen en t werd het Wokresto langs het Keern. Vier volwassenen, drie kinderen (waarvan de oudste uit eigener beweging plots weer ónder de twaalf was).
Da's goed eten daar, lekkere plagere spicy gerechten die de verkouden klieren behoorlijk triggerden. Een van de weinige restaurants waar de kinderen verplicht zijn zoveel mogelijk van tafel te gaan, hebben die ook s wat.

mijn knip is weer leeg, maar twas me t avondje wel waard.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dat wordt sparen, of nu al een sponsor vinden

begt zei

sparen, dat is zó 20e eeuw!

Anoniem zei

o ik hoor ut al je behoort tot de rijke tak van de familie en je schudt ut zo uit je mouw; een feestje voor plusminus honderd man

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...