Ik ben filmliefhebber.
Nee, opnieuw: ik ben filmFANAAT! Al jaaaaren, maanden, weken, dagen, uren.
Niks mis mee, maar het leidt soms wel eens tot verdwazing. In mijn voorbereiding op het schrijven van een recensie over Fahrenheit 9/11 (de overigens formidaaaabele docu van Michael Moore) kwam ik een bericht tegen over wat ze in mijn vak "product placement" noemen.
Al dan niet stiekem worden in een speelfilm heel wat logo's en merknamen vertoond. Kijk voor de grap 's op die site en kijk of je iets gemist heb in een van je favo-films de laatste tijd.
Voor de goede orde: bij Michael Moore ging het bijvoorbeeld ook over Halliburton en dat kon je nou niet bepaald reclame noemen...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi
C'e ancora domani op IMDb (7,8) C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...
-
No one can brush my hair like the wind op IMDb (6,5) Licht-poétische Italiaanse film die bij velen in het bakje "moeilijk" zal v...
-
Caged op IMDb (4,9) Caged op Moviemeter (2,74) Vanwege het volgen van een serie namen we weer kortstondig een abonnement op Videoland. Daa...
-
I am all girls op IMDb (5,6) I am all girls op Moviemeter (3,18) Mensenhandel. Een van de laagste manieren van misdaad die er bestaat, in ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten