dinsdag, september 28, 2004

Merk toch hoe sterk

Ik ben filmliefhebber.

Nee, opnieuw: ik ben filmFANAAT! Al jaaaaren, maanden, weken, dagen, uren.
Niks mis mee, maar het leidt soms wel eens tot verdwazing. In mijn voorbereiding op het schrijven van een recensie over Fahrenheit 9/11 (de overigens formidaaaabele docu van Michael Moore) kwam ik een bericht tegen over wat ze in mijn vak "product placement" noemen.
Al dan niet stiekem worden in een speelfilm heel wat logo's en merknamen vertoond. Kijk voor de grap 's op die site en kijk of je iets gemist heb in een van je favo-films de laatste tijd.

Voor de goede orde: bij Michael Moore ging het bijvoorbeeld ook over Halliburton en dat kon je nou niet bepaald reclame noemen...

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...