Ik ben filmliefhebber.
Nee, opnieuw: ik ben filmFANAAT! Al jaaaaren, maanden, weken, dagen, uren.
Niks mis mee, maar het leidt soms wel eens tot verdwazing. In mijn voorbereiding op het schrijven van een recensie over Fahrenheit 9/11 (de overigens formidaaaabele docu van Michael Moore) kwam ik een bericht tegen over wat ze in mijn vak "product placement" noemen.
Al dan niet stiekem worden in een speelfilm heel wat logo's en merknamen vertoond. Kijk voor de grap 's op die site en kijk of je iets gemist heb in een van je favo-films de laatste tijd.
Voor de goede orde: bij Michael Moore ging het bijvoorbeeld ook over Halliburton en dat kon je nou niet bepaald reclame noemen...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Detroit - Kathryn Bigelow
Detroit op IMDb (7,3) Detroit op Moviemeter (3,36) Nog even heftig als de eerste keer dat ik deze film zag. Goed om deze nog een keer opni...
-
de verkiezingen van gisteren tonen aan dat ons land zichzelf definitief de vernieling in heeft geholpen. de gespletenheid is dermate groot d...
-
The Zone of Interest op IMDb (7,9) The Zone of Interest op Moviemeter (3,68) Deur in huis: wat Glazer hier neerzet, is fenomenaal. Nee, d...
-
Poor things op IMDb (8,4) Poor Things op Moviemeter (4,10) De eerste de beste kans na mijn vakantie aangegrepen om deze te gaan zien. Ben ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten