zondag, juni 07, 2009

Met ver1de krachten

Imme eendje red ik t niet meer, dus had ik gisteren de hulp van mijn muzikale maat Phlipper nodig om de popquiz-titel van de Gaeper te prolongeren.
Na de eerste ronde nog gedeeld op 1, vanaf dat moment liepen we per ronde steeds een puntje uit.
Complex hoogtepunt van de quiz was de ronde "Clap your hands say yeah", een aaneenschakeling van 25 fragmenten die bijna alleen uit handgeklap bestonden. Uit wélk nummer dat dan wel was. Moeilijk, maar errug interessant.

Ik kan er weer een tijdje tegenaan in conxies en 45pk-kwissies, nu ik weet dat zo heel af en zo heel toe de nectar der overwinning genuttigd kan worden.

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...