donderdag, mei 23, 2024

Life itself - Dan Fogelman


 Life itself op IMDb (6,9)

Life itself op Moviemeter (2,94)

Gisteren teruggezien. Was eerst nog niet helemaal zeker of ik deze nu wel of niet gezien had (quotum regelen, Begt! ) , des te blijer ben ik dat ik nu achteraf op dezelfde conclusie uitkom als destijds: het begin is ijzersterk, nog steeds. Naarmate de film in meerdere delen raakt opgeknipt, wordt de film wat romantischer van toon en komt mijn interesse in de knel. 
En ik laat me toch steeds weer verrassen door het acteerwerk van Oscar IsaacOscar Isaac, die ik in de ene rol een mooiboy vind en in de andere een psychopaat. En soms allebei. 

Mijn recensie van destijds:recensie 2018 Life Itself

Geen opmerkingen:

Las Consecuencias (aka The consequences) - Claudia Pinto

Las Consecuencias op IMDb (5,1)   Las Consecuencias op Moviemeter (2,88) Wat mij betreft een te lage rating op beide filmsites. Ik vond het ...