dinsdag, maart 01, 2005

Pogorausch


pogorausch
Originally uploaded by begt.

Richard Branson, Malcolm McLaren. Er zijn er vast nog meer, maar ik heb altijd met speciale interesse de anarchisten gevolgd die uiteindelijk toch in zaken belandden. Wellicht uit afgunst hoor, omdak vind dat het voor mezelf een stap te ver is om diep de commercieele maatschappij in te duiken.
Er is nu weer een nieuwe groep opgestaan en ik bender blij mee.
Duitsche Anarcho-punks, vaak liefkozend Chaoten genoemd, zijn een eigen biermerk gestart: Pogorausch.
Tijdens het fijne punkdansje lekker een flessie de lucht in en de boel maar onderschuimen, zo ziek het voor me.
Ik zie dat wel als sympathiek, vind dan ook dat we alles moeten doen om dat initiatief ook hier te doen slagen.
Ik ga maar eens even langs Bier & Co, s kijken of ze t al importeren.
Deken, ik kom eraan...

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

ik hoor het wel wanneer we een avondje autonoom gaan zuipen...

begt zei

koekie d'r bij!

oh nee, das bij de thee...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...