maandag, maart 14, 2005

Typetje

Ik weet het nu zeker: Geert Wilders is niet echt, hij is een typetje!
Ben er nog niet achter welke mij nog onbekende cabaretier of welke undercover journalist hem speelt, maar dat ie gemaakt is , dat is nu wel zeker.

Zijn "declaration of independence" vervolmaakt het hilarische dat GW in de politiek heeft gebracht: hij wil nu namelijk helemaal geen politicus meer zijn. Want die verkwanselen de eeuwenoude nederlandse tradities en geest maar.
En dan, let op hoe grappig dit typetje is, wel terugkomen met : we stoppen met ontwikkelingssamenwerking. we stoppen met de multiculturele samenleving.
Terwijl Typetje best weet dat nederland natuurlijk al sinds de Franken hier binnenkwamen een multiculturele samenleving is: joden, hugenoten, rijksgenoten en allerlei andere types zijn hier altijd binnengekomen. En we hebben ze ook altijd ter plekke geholpen. ontwikkelingssamenwerking zit in onze geest, zeker ook om er beter van te worden maar daarin blijft Typetje dan op de vlakte.
Ik vind het zo ontzettend leuk, ik hoop dat Typetje ook bij mij in de buurt komt optreden want ik ga er zeker heen!!
Ik hoop gauw meer te lezen, want dan schrijf ik gauw weer iets over Typetje!

Geen opmerkingen:

Witte Wieven - Didier Konings

Witte Wieven op IMDb (7,4)   Witte Wieven op Moviemeter (3,51) Enkele weken geleden gonsde het opeens: "Heb je "Witte Wieven"...