zaterdag, februari 20, 2010

Ismen

Van t zuinige calvinisme duiken we straks in het verholen racisme. Het land op drift heeft geprobeerd de gaten in de dijk te dichten maar kwam handen te kort.
De terugkeer naar de jaren 50, ingezet door t befaamde kopje thee van de moeder van Pim Fortuyn, werd voortvarend ingezet door de christenen Balkenende, Klink en Rouvout.
simpel gesteld is er in het meest recente kabinet geen enkele aansprekende prestatie geweest van door PVDA-zijde, ik kan me ook niet voorstellen dat ze trots waren op de verzameling ge- en verboden die Balk IV ons door de strot geworgd heeft.

Daarom denk ik: laten we die hang naar het veilige, naar het vertrouwde, naar het eigene, het joods-christelijke dat dit land zo kenmerkt, nu maar laten oppakken door Wilders en de partijen die zich aan zijn zijde scharen.
Laat maar s zien wat dat conservatisme dit land gaat opleveren, laat maar s weten wat je dan daadwerkelijk voor veranderingen in petto hebt.
Eens kijken of het me lukt om low profile aan de zijlijn te blijven staan...

6 opmerkingen:

tkorsel zei

misschien kunnen daardoor een beetje hopen op een revolutie van linkerzijde... of leef ik dan een eeuw te laat XD

begt zei

nee, ik ben t met je eens hoor, dat was ook mijn gedachte. eerst diep zinken om vervolgens revolutionair hoog te pieken!

Kiwi zei

Wilders gaat nooit regeringsverantwoordelijkheid nemen, daarin lijkt ie behoorlijk op de SP.
Ik zet mijn geld in op een minderheidskabinet van CDA/VVD/CU, gedoogd door de PVV. Al is het alleen maar omdat delen van het CDA niet samen willen erken met PVV.
Jammer is dat linksom of rechtsom een kabinet zonder CDA vooralsnog niet mogelijk is.

Anoniem zei

Hansje Brinkers had aan één vinger genoeg om de dijk te dichten. En eh wat die laatste zin betreft, jij bent een te druk baasje, jij blijft niet aan de kantlijn staan.
Begt misschien nog een carrière in het Haagse samen met tkorsel, herr en peterter. Een leuk kwartetje.

begt zei

@kiwi het cda sluit nooit iemand uit, het cda wil altijd regeren. daar zijn het christenen voor, die doen alles voor een beetje power.

@anoniem ja, denkt u dat het helpt als de door u genoemde verzameling politieke paria's zich organiseert?
in mijn geval zou dat haaks staan op mijn anarchistisch verleden, maar ok, voor de goede zaak moeten we verantwoordelijkheid nemen.

tkorsel zei

@begt zo zijn de sociaal-democraten ook ooit begonnen, met verantwoordelijkheid nemen, dus dat lijkt me geen optie...

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...