maandag, maart 15, 2010

Aan t elastiek

t beviel me best. een lang weekend dat al op donderdagavond goed begon, een aantal dagen met zn tweetjes, waarbij we op 1 avond ruimte invoegden voor vrienden die lekker lang bleven hangen en op de andere louter onszelf verwenden (mens sane in corpore sano).
zulke weekenden heb je gewoon veel te weinig.
tien minuten op t werk vanmorgen en t stoom dat ik gisteravond nog zo prettig ingeademd had, kwam alweer uit mn oren vandaan. en dan zakt dat wel gedurende de dag, maar o o o wat staan er in ons bedrijf een aantal mensen op scherp.
t is een vorm van snipers alley in amsterdam noord. En ik loop voor weinig dingen weg, maar voor spitsroeden....
gelukkig staaf ik op dit moment mijn gelijk met goede en tijdige producties,

mijn focus op de yin kant en de yang kant wordt alleen maar belangrijker.
nu rust, morgen weer werk. daarna rust. etcetera


sorry hoor, maar ik moest even bespiegelen, ook wel s mooi...

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...