maandag, augustus 30, 2004

Gespierde taal

Nooit geweten dat ik zoveel spieren had. Gisteren voetbalden wij de eerste (oefen)wedstrijd van dit seizoen. Normaliter is dat voldoende om de twee dagen erna helemaal krom te staan van de spierpijn, maar dit jaar was alles anders: ik begòn de wedstrijd al met spierpijn (ik had de hele zaterdag gependeld tussen het balkon van mijn lief's bijna ex-woning en de tuin daarbeneden. dit om alle overbodige tuinafval en andere resten daarvan te verwijderen alvorens de woning morgen schoon opgeleverd wordt).
Hoewel ik me de versuffing gelopen heb (gek genoeg voel je tijdens de wedstrijd weinig van onwillige pootjes en dito rug) kwam het al vroeg in de avond terug. Eenmaal op de bank kijkend naar het onfortuyn van Ajax voelde ik langzaam de boel weer opspelen. Dat wordt een heavy week: vanavond grof vuil sjouwen, woensdag papier ophalen voor de vereniging en tussendoor nog een vergadering of drie. Je kunt me opvegen eind deze week..

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...