vrijdag, augustus 27, 2004

Mellow Jello

Alweer bijna de eerste werkweek na vakansi erop zitten. Met het humeur zit het nog goed, ik zit met een bijna EO-achtige blijheid tussen collega's die hun vakantiegeld reeds als weggegooid kunnen beschouwen.
Eén van de voordelen van hier op vrijdag werken is dat ik alleen op de afdeling zit. Minder telefoon, minder gemopper maar vooral: méér kneitermuziek. Door de week houd ik erg rekening met mijn buurwerkers, maar op vrijdag is het loos.
Zo gebeurt het dat ik al om 9 uur sogges met Jello Biafra over de afdeling spring.
Een mixxie van maat Harry met aan de ene kant zijn samenwerkingsverband met heft-punkers D.O.A., daarnaast zijn ietwat melige coöperatie met Mojo Nixon.
Jelle kan het nog steeds, imponerende strot blijft het toch...

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...