dinsdag, juni 06, 2006

Numerologie

Prachtig, vandaag zijn her en der over de wereld christenen zich een versuffing aan het bidden omdat het vandaag de zesde van de zesde van het jaar zes is.
En dan kompt de duvel om de hoek kijken, al dan niet met zijn spreekwoordelijke "ouwe moer".
Eelt op de samengebalde knuistjes prevelen ze zich, en dat uit naam van een erkend heidens gebruik: numerologie is immers een van de geschriften afwijkende overtuiging.

Ik lach me de kriek: zou daar dan inderdaad Lucifer achterzitten? en is het dan toch d-day vandaag? ALs ik hier morgen niet meer blog, benk door de bliksem getroffen, dat snapt u!

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...