zondag, augustus 13, 2006

Ledigheid en oorkussens

Niks doen, dat ligt me niet. Het dichtst in de buurt kom ik nog als ik op terras zit of in de tuin de krant lees. verder benk meestal "iets" aan het doen.
Naast de voorbereiding van de twee volgende dj-avonden rest mij deze week nog een andere, veel zwaardere taak: de zolder moet ruim. Over anderhalf tot twee maanden begint de verbouwing en ik meot nog van veel zaken "rid off" raken.

Printertjes, radio's, een heuse bandrecorder (Revox, goed merk overigens). Heeft iemand interesse, meld!!
Kinderspeelgoed, knuffels, losse bouwmaterialen; ik kan alleen nog maar aan Tom Lanoye denken: ALLES MOET WEG!!

De temperatuur is gunstig genoeg gezakt om me op zolder te begeven (over Canossa gesproken....)

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

nog een puch gevonden in een hoekje? dan hou ik mij aanbevolen...

begt zei

nee, ik heb er denk ik zelfs geen foto van bewaard. ik reed al puch toen jij nog met playmobil speelde, joh!
wie weet kom ik nog wel twee zoekgeraakte israelische soldaten tegen...

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...