zondag, maart 18, 2007

Tiësto in Volendam

Gisteren een oude afspraak ingelost: ik zou draaien op het (wijk)openingsfeest van Hoorn 650.
Afspraak was dat ik dansmuziek zou draaien in de vorm van 70's, 80's tot nu en daarnaast een verzameling wereldmuziek mee zou nemen, omdat verwacht werd dat de vele nationaliteiten van onze wijk ook vertegenwoordigd zouden zijn.

Dat viel dus tegen! Zwaaaar tegen. Ik was ingepland als omlijsting van respectievelijk Westfries Cabaret en volkszanger EJ Fillee! Ofte wel: ik zat tegenover een publiek dat al een aantal jaren bos-belasting zou moeten betalen.

Ik voelde me als Tiesto in Volendam: heb je een lekkere set dansmuziek geprepareerd, willen ze alleen maar palingpop, jordaanmuziek en Engelbert Humperdinck.
Een beetje foute product placing dus.
Gelukkig was het laatste uurtje/driekwartiertje mijn redding: Er bleken ook nog een paar 40érs in de zaal, die uiteindelijk toch aan het dansen sloegen.
Met een ietwat scheve mondhoek trok ik nog een kléin beetje tevreden naar huis.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ook getroffen door een beroerte?

begt zei

scheelde weinig, heeeel weinig!

Peter te Riele zei

twas dus meer 65+ ipv 650 jaar Hoorn. kben benieuwd wat je hebt gedraaid.

begt zei

je wilt t niet weten: ik heb zelfs rita corita en heintje weer opgegraven..

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...