woensdag, maart 28, 2007

Pyramist


Ooit toog ik met maatje Kees (zie een aantal blogjes hieronder) voor een fijne vakantie naar Egypte. (vraag hem eens naar de foto's, ik weet zn reactie al).

Ooit toog ik met maatje Kees dagelijks naar Hoofddorp, waar wij dagelijks slavenarbeidertje speelden voor de toen nog Hollandse VNU.


Die twee verhalen komen wonderlijk samen nu ik lees over de plannen voor de modernste geluidswal ter wereld, die toevallig in Hoofddorp moet komen.

Om geluid te keren en het tegelijkertijd alle kanten op te sturen, wordt een wal van pyramides langs de wijken rondom baan 1 tm 6 neergelegd.


Xou er niet dood willen liggen, in hoofddorp, maar pogingen tot leefbaarheid doen ze dus toch!!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...